Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden regelen de rechten en plichten van u en van Laverhof. Onderstaande tweezijdige algemene voorwaarden zijn van toepassing op de overeenkomsten met cliënten die na 1 januari 2022 gesloten worden. De actualisatie en wijziging is tot stand gekomen tussen Brancheorganisatie ActiZ en Zorgthuisnl in overleg met de Consumentenbond, LOC Waardevolle zorg en de Patiëntenfederatie Nederland, in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg van de Sociaal-Economische Raad (SER) .

De algemene voorwaarden worden desgewenst op papier verstrekt aan cliënten van Laverhof bij afsluiting van de zorgovereenkomst.

Klik hier voor deze algemene voorwaarden van Laverhof.

Klik hier voor de algemene voorwaarden van Laverhof voor aanvullende diensten.


Wilt u weten welke bijzondere voorwaarden aanvullend voor u van toepassing zijn, klik dan op de betreffende link in onderstaand overzicht.

Bijzondere voorwaarden ELV (Eerstelijns Verblijf)

Bijzondere voorwaarden Geriatrische Revalidatiezorg

Bijzondere voorwaarden Zorg met verblijf en crisiszorg

Bijzondere voorwaarden Wijkverpleging

Bijzondere voorwaarden Modulair Pakket Thuis (MPT) / Volledig Pakket Thuis (VPT)

Algemene Huurvoorwaarden Huurovereenkomst Woonruimte 2018 (verzorgd wonen)


Heeft u een Persoonsgebonden budget (PGB)? Kijk voor meer informatie op de website van de Sociale Verzekeringsbank.


Wilt u weten waar u recht op hebt als u in een zorginstelling woont? Kijk op de website van het Zorginstituut Nederland.


Wilt u deze informatie liever op papier? Neem dan contact op met ons cliëntservicebureau bij u in de buurt, bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur.

Cliëntservicebureau Schijndel
Telefoon 073 - 544 33 33
E-mail: csb.schijndel@laverhof.nl

Cliëntservicebureau Heeswijk
Telefoon 0413 - 29 81 13
E-mail: csb.heeswijk@laverhof.nl

Cliëntservicebureau Uden
Telefoon 0413 - 33 75 00
E-mail: csb.uden@laverhof.nl 




St. Barbara zorg