Laverhof presenteert Jaarverslag 2018

Gepubliceerd op 04 juni 2019

Laverhof presenteert Jaarverslag 2018

Peter Beijers, bestuurder: “2018 was het eerste lustrumjaar van Laverhof.
In 2013 hebben we onszelf de vraag gesteld: waar gaat een nieuwe generatie ouderen Laverhof op aanspreken?

Het antwoord op die vraag kunt u lezen in ons strategisch beleidsplan ‘De kracht van het lokale’. De afgelopen vijf jaar hebben we gezamenlijk klank en kleur gegeven aan onze opvatting over goede zorg en dienstverlening. Niet vanuit een blauwdruk benadering, maar zoekend naar de beste vorm vanuit een consistente visie, onder het motto ‘van proberen kun je leren’.

Laverhof wil een lerende organisatie zijn, waarbij we toegroeien naar eigenaarschap van medewerkers voor het eigen leertraject en het integreren van werken en leren zoveel als mogelijk op de eigen werkplek. Mensen leren vooral als ze met elkaar samenwerken en doen, ervaren, direct toepassen, herhalen en opgedane kennis en ervaringen met elkaar delen.

In dit jaarverslag delen we graag met u wat we de afgelopen vijf jaar hebben geleerd en waar we voor de komende periode naar uitkijken.

Ik wens u veel leesplezier!”

Jaarverslag 2018

Jaarrekening 2018

Strategisch beleidsplan Laverhof 2015 - 2020: De kracht van het lokale

Kwaliteisbeleid

Een papieren versie van bovenstaande documenten kunt u opvragen bij Marie-Louise van der Maazen, e-mail: secretariaat.rvb@laverhof.nl.

Stichting Laverhof heeft de ANBI-status. Dit betekent dat de belastingdienst Laverhof erkent als Algemeen Nut Beogende Instelling.

RISN/Fiscaal nummer van Stichting Laverhof is 8522.77.842.

PREZO-keurmerk

Op dinsdag 7 december 2021 ontving Laverhof het PREZO-keurmerk uit handen van de directeur/bestuurder van Perspekt. Lees hier het volledige bericht.

PREZO-keurmerk Anna Hospice

In augustus 2022 ontving Anna Hospice het PREZO-keurmerk van Perspekt. Lees hier het volledige bericht.